Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

!poprostuANDRZEJ | mistrz

imię i nazwiskoAndrzej, poprostu andrzej adresToronto zarejestrowany06.03.2005 @00:28:14 ostatnio na stronie27.04.2017 @21:24:31

uhm

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://apoprostu.wordpress.com/
digarty285 komentarze1551 posty na forum10

komputer / sprzęt
nie mam swojego

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Dueil    04.03.2010 @21:16:07
dzięki.
_______
gimme some chocolate and no one gets hurt.
^xulm    04.03.2010 @19:19:22
http://colors.collectingsmiles.com/downloads.php

co prawda ani undo ani warstw nie ma
ale nie słyszałem żeby coś ciekawszego się pojawiło w ostanich latach

i osobiście wystawiam znak jakości
~Pirat    02.03.2010 @20:36:47
Dzięki za komentarz koleś
_______
Jestem lepszy od ciebie
~Szalet    01.03.2010 @16:34:25
no kolorku nie będzie, bo to by jakby idee całości podkopywało, ale nieważne

świetne profilowe, wyglądasz na nim prawie grubo
~hellsEntertainer    19.02.2010 @01:22:02
majspejs moj lezy i zdycha. stwierdzilem, ze nie bede wrzucal zadnych polproduktow (aczkolwiek jedno demko wrzucilem, sprawdz - 'crazy bitch'. nowy material wciaz w produkcji (w sumie to czeka na mastering). jak bede w pl to podrzuce plytke, dzuzo tam bedzie wlasnie gitary i - tak wlasnie - spiewu mego. oczekuj przypierdolenia, gotuja sie hity..
~hellsEntertainer    19.02.2010 @01:14:37
ohh ten film zrobil na mnie rowniez spore wrarzenie, az kupilem elektryczna gitare.
+kamilakozlowska    08.02.2010 @23:44:05
oszzzzzzzzz,ja cieszyc sie bardzo,bo tu przesuper jest
~sopo    03.02.2010 @16:46:45
_______
http://rysujerysunki.blogspot.com/
When the Zombies Come, I'll Be Ready
*Okoolarnik    17.01.2010 @20:20:14
studiuje od roku zaocznie w toruniu i w NRD w piątek byłem pierwszy raz i rzuciło w oczy parę rzeczy na ścianach, pewnie będę zaglądał częściej bo to całkiem przyjemne miejsce
~KamilCzapiga    07.01.2010 @00:21:00
dobre rzeczy kleisz
+Koniu    05.01.2010 @21:24:46
dzieki
~cokewsky    17.12.2009 @23:27:46
siemasz AndrzejuSPOX z tej strony..pozdróki
~AnonimowyGrzybiarz    27.11.2009 @20:56:12
O, to Janicki to nie Ty? :D

Sorki. Aczkolwiek przyjrzę się galerii w najbliższym czasie

I czyś Janicki, czy nie - to ten tribut Osiedlowy w pyte!
_______
Ku sercu Opowieści...
http://mnichhistorii.blogspot.com - nowa notka!
Why so serious?!
~AnonimowyGrzybiarz    27.11.2009 @20:21:59


Oszalałem w ogóle, jak zobaczyłem dziś, że jesteś na DA
Duży szacun za akcję z Binio Billem. No, i za starsze rzeczy puszczane tu i ówdzie (głównie w P) oczywiście też rispekt

Historia z delfinem wyskakującym z głowy kolesia ciągle mnie rozwala (mam nadzieję, że nie pomyliłem autorów )

Pozdrawiam!
_______
Ku sercu Opowieści...
http://mnichhistorii.blogspot.com - nowa notka!
Why so serious?!
~AnonimowyGrzybiarz    27.11.2009 @19:17:44
_______
Ku sercu Opowieści...
http://mnichhistorii.blogspot.com - nowa notka!
Why so serious?!
~dziadus    24.10.2009 @23:08:33
no ja nie chciałabym pisać u Ciebie tego samego w profilu, ale tak się składa, że Twoje prace lubię bardzo : )
~zuzuu    22.10.2009 @22:27:27
oj man wiadomo ze chodzi o zobaczenie na scianie! Jak kuratorka nie zechce to juz trudno, poprzestane na zobaczeniu projektu
_______
^Ja tutaj straszliwe bzdury wypisuję, i tak musi być.
(ja nie wiem i nie wiem, co to jest narutorutonarutor!)
~annarona    22.10.2009 @22:12:31
fajne prace!
~grennart    27.09.2009 @09:20:16
mega mocne prace szacun
_______
Najlepszym przyjacielem jest ten, kto nie pytając o powód smutku, potrafi sprawić, że znów wraca radość.
!fikander    19.09.2009 @11:57:58
z tym psychofanem to vicewresacze
_______
http://www.agatadudek.pl
............................
http://www.duditsu.blogspot.com
~Motoko    14.09.2009 @08:14:30
heja, Andrzej, odezwij sie do mnie, mialabym dla ciebie fajne zleconko, ja musze z niego zrezygnowac, bo teraz w stanie blogoslawionym nie dam rady usiedziec nad niczym... moj nr gg 6029760
~hellsEntertainer    09.09.2009 @00:07:58
i w koncu nie zobaczylem efektu koncowego malunku w NRD - tego z ktorym tyle goraczki mielista. Takem se mysle, ze pewnie dlatego nie wrzucasz. Ostatni dzien w Pl zajzalem tam aby ujzec dzielo, lecz skonczylo sie to wielkim mym rozczarowaniem, gdyz sciane zakryto WLASNIE przescieradlem bo akurat kurwa musialem trafic na ten zjebany hiphopowy koncert, ktorego rownie gowniana probe widzielismy wczesniej...
takze kupa panie, moze ujze jeszcze kiedys ten tajemniczy wrzut.
keep it git man!
~MarysiaTanczy    07.09.2009 @22:21:09
...i w ogóle masz super galerie!
_______
Jestem z Ameryki
~chmurensowa    05.09.2009 @18:52:25
Cześć Andrzej, poprostu
Z pieskami rozumiem się najlepiej, może dlatego.
~eFeS    03.09.2009 @00:08:22
Ok, jeszcze raz wielkie dzieki za wszystkie podpowiedzi, jak juz dorwe materialy i nie spieprze czegos po drodze, to na pewno na Digarcie podziele sie efektami
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 32 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt